No Rest for the Wicked pożyczy rozwiązania ze Stardew Valley. Twórca potwierdza farmerskie mechaniki

No Rest for The Wicked wymaga znajomości mechanik i prawidłowego ich wykorzystania. Gotowanie jest główną metodą regeneracji zdrowia, a w przyszłości otrzyma duże zmiany, potwierdzone przez twórców.

No Rest for the Wicked pożyczy rozwiązania ze Stardew Valley. Twórca potwierdza farmerskie mechaniki
Źródło fot. Moon Studios
i

Jeśli chcecie skutecznie zwalczać Pomór, musicie dbać o swoją postać. Wasz wybraniec nic nie zdziała ranny, chory i połamany. Głównym sposobem na utrzymanie wysokiego poziomu zdrowia jest przygotowywanie posiłków. Można uczyć się przepisów, zdobywać składniki coraz to lepszej jakości i gotować bardziej wymyślne potrawy. Na ten moment jest to nieskomplikowany system, ale twórcy zapowiedzieli jego rozbudowę na wzór Stardew Valley.

Rolnik sam na wyspie

Gotować można od samego początku. Wystarczy podejść do jakiegokolwiek ogniska i wybrać odpowiednie opcje. Na start gracz dostaje jedynie przepis na zupę grzybową składającą się z grzybów i ziół.

Można oczywiście zdobyć kolejne receptury głównie przez handel. Losowo mogą pojawić się one w skrzyniach czy wypaść z pokonanych przeciwników. Po nauczeniu się ich znikną one z ekwipunku, a potrawa będzie możliwa do ugotowania.

Składniki można pozyskać eksplorując i polując. Zioła i grzyby rosną w określonych miejscach, a po zabiciu szczurów i krabów zdobywamy ich mięso. Dostępna jest również opcja łowienia ryb.

Na razie receptur jest niewiele, a sam system jest niezbyt rozbudowany. To się jednak zmieni w najbliższej przyszłości.

Dodana będzie opcja zakupu przez gracza farmy, która będzie stałym i pewnym źródłem składników. Prawdopodobnie zwiększona zostanie również liczba receptur czy sposobów na przygotowanie potraw. Gracze nie kryją zachwytu.

Nie mogę się doczekać, uwielbiam tę grę

- TreeLeafsTea

No Rest for the Wheat

No Rice for the Wicked

- TyoPepe

A więc po to jest szkic koncepcyjny farmy na ich planie działania. Super jak diabli

-WolfieZee

Nie jest to jedyna nowość, która pojawi się w No Rest for the Wicked, ale niezwykle przyciąga mnie możliwość zrobienia sobie przerwy w ratowaniu świata i wypielenia grządek.

Więcej na temat:   Różności

23 lata temu twórcy GTA musieli nieźle kombinować, by miasto wydawało się żywe. Teraz ich sztuczkę zdradził jeden z deweloperów

Sekret tkwi w zrównoważonym wykorzystaniu ograniczonej liczby detali, jakie mogła zaoferować dawna pamięć.

23 lata temu twórcy GTA musieli nieźle kombinować, by miasto wydawało się żywe. Teraz ich sztuczkę zdradził jeden z deweloperów

Sekretna Krypta z zapomnianego już dzisiaj Fallouta pozostaje niekanoniczna, ale mogła być mocną inspiracją dla twórców serialu

To by wskazywało, że Amazon sięgał do najgłębszych zakamarków post-apokaliptycznego uniwersum od Black Isle i Bethesdy.

Sekretna Krypta z zapomnianego już dzisiaj Fallouta pozostaje niekanoniczna, ale mogła być mocną inspiracją dla twórców serialu

53 letnia mama postanowiła zagrać w Fallouta 4 po obejrzeniu serialu. Całkowicie wsiąknęła w świat gry i pokochała Ochłapa

Serialowy Fallout przyciągnął tłumy do serii gier. Dotyczy to również osób, które nigdy wcześniej nie miały styczności z gamingiem.

53 letnia mama postanowiła zagrać w Fallouta 4 po obejrzeniu serialu. Całkowicie wsiąknęła w świat gry i pokochała Ochłapa