2004Najciekawsze recenzje gier
Recenzje gier opublikowane w 2004 roku.
Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL
recenzja gry29 kwietnia 2004
Gra stworzona została przez doświadczony zespół BioWare Studios, twórców m.in. najpopularniejszego cyklu cRPG Baldur’s Gate. Fabuła przenosi nas 4000 lat wstecz przed wydarzeniami poznanymi w filmach z serii Gwiezdne Wojny, w realia Starej Republiki.
Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PLSilent Hill 3 - recenzja gry
recenzja gry7 stycznia 2004
Trzecia, i jak twierdzą autorzy, najbardziej ambitna część uznanego cyklu horrorów Silent Hill. Pod wieloma względami różni się ona od poprzedniczek, zarówno, jeżeli chodzi o jakość wykonania jak i złożoność fabuły.
Silent Hill 3 - recenzja gryHalf-Life 2 - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2004
Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.
Half-Life 2 - recenzja gryRichard Burns Rally - recenzja gry
recenzja gry18 listopada 2004
„Richard Burns Rally” mocno zmienił świat komputerowych rajdów. Poprzeczka została zawieszona bardzo wysoko i wydaje się, że minie co najmniej kilka lat, zanim ktokolwiek będzie w stanie ją przeskoczyć. Kto wie, może będzie to „Richard Burns Rally 2”...
Richard Burns Rally - recenzja gryNeed for Speed: Underground 2 - recenzja gry
recenzja gry25 listopada 2004
NFS:U2 to naturalna ewolucja serii – można ją określić kolokwializmem: „więcej mięcha”. Twórcy mocno podrasowali cześć pierwszą, usunęli pewne niedoróbki, dodali to, czego najbardziej graczom brakowało, ulepszyli grafikę oraz dźwięk.
Need for Speed: Underground 2 - recenzja grySilent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC
recenzja gry8 października 2004
Silent Hill 4: The Room to bardzo porządnie wykonana gra – z ciekawym scenariuszem i kapitalną oprawą audiowizualną. Dla fanów Silent Hill’a to pozycja obowiązkowa. Jednak ci, którzy chcą się przekonać o kunszcie autorów zagrać powinni w część drugą.
Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PCWarhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2004
„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.
Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gryŚwiątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2004
Świątynia Pierwotnego Zła to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.
Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gryShrek 2: The Game - recenzja gry
recenzja gry21 lipca 2004
„Shrek 2: The Game” to typowa platformówka 3D. Gracz steruje poczynaniami czterech przeniesionych z filmu postaci. Myślenia tu dużo nie ma...
Shrek 2: The Game - recenzja gryDriver 3 - recenzja gry
recenzja gry29 sierpnia 2004
Oddział Reflections zaserwował nam długo wyczekiwaną, trzecią cześć Drivera. Na samym początku owej recenzji nadmienić wypada, że kultową serią można było nazwać jedynie dwie części goszczące dobrych parę lat temu na platformę PSX. Dlaczego?
Driver 3 - recenzja grySilent Hill 4: The Room - recenzja gry
recenzja gry29 sierpnia 2004
Henry Townshend dwa lata temu wprowadził się do pokoju 302 apartamentowca w South Ashfield Heights. Wszystko jest w porządku, aż do pewnej pełnej koszmarów nocy...
Silent Hill 4: The Room - recenzja gryShrek 2: The Game - O polonizacji słów parę
recenzja gry16 sierpnia 2004
Nad tłumaczeniem oraz dubbingiem zarówno filmu jak i gry komputerowej czuwali ci sami ludzie i ci sami aktorzy podkładali głos tu i tu. I wyszło bardzo dobrze, wydający grę LEM stanął na wysokości zadania.
Shrek 2: The Game - O polonizacji słów paręResident Evil: Outbreak - recenzja gry
recenzja gry20 września 2004
Czy wersja europejska, upośledzona względem wydań japońskiej i amerykańsiej brakiem opcji gry w sieci, jest w stanie obronić się trybem dla samotnego gracza?
Resident Evil: Outbreak - recenzja gryTerrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gry
recenzja gry23 września 2004
Terrorist Takedown to nieskomplikowana gra zręcznościowa przywodząca na myśl takie tytuły jak: Kurka Wordna czy wręcz Operation Wolf. Podana jednak zostaje w atrakcyjnej graficznie formie i może się podobać.
Terrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gryFar Cry - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2004
Far Cry jest na pierwszy rzut oka zwyczajną grą z gatunku FPS, propagującą widok z perspektywy pierwszej osoby. Jednak porzucając pozory, stajemy przed niesamowitą grą akcji, wykorzystującą do granic możliwości rozległe środowisko.
Far Cry - recenzja gryPainkiller - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2004
Painkiller to gra akcji FPS stworzona przez rodzimy zespół People Can Fly, wzorująca się na klasycznych shooterach, jak QuakeWorld czy Unreal Tournament. Painkiller to pseudonim najemnika zajmującego się zabijaniem nieumarłych istot...
Painkiller - recenzja gryColin McRae Rally 04 - recenzja gry
recenzja gry22 kwietnia 2004
Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych.
Colin McRae Rally 04 - recenzja grySacred - recenzja gry
recenzja gry27 maja 2004
Gra z gatunku action/cRPG, za powstanie której odpowiada niemiecka firma Ascaron Entertainment, znana m.in. z takich tytułów jak: Port Royale i Patrician II: Quest for Power. Oferuje graczom, miłośnikom tego typu rozrywki, obszerny i różnorodny świat.
Sacred - recenzja gryManhunt - recenzja gry
recenzja gry21 maja 2004
Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action.
Manhunt - recenzja gryTrue Crime: Streets Of L.A. - recenzja gry
recenzja gry9 lipca 2004
Gra True Crime: Streets of L.A. nazywana jest przez wielu graczy dalekowschodnim odpowiednikiem GTA: Vice City. Jest to bowiem dynamiczna trójwymiarowa gra akcji z licznymi pościgami samochodowymi, strzelaninami i walkami wręcz, inspirowana filmami karate
True Crime: Streets Of L.A. - recenzja gryDelta Force: Black Hawk Down - Team Sabre - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2004
Pierwsze oficjalne rozszerzenie gry akcji/FPS o tytule „Delta Force: Black Hawk Down” (pol. „Delta Force: Helikopter w Ogniu”). Dodatek oferuje nam dwie nowe kampanie dedykowane rozgrywce singleplayer...
Delta Force: Black Hawk Down - Team Sabre - recenzja gryUru: Ages Beyond Myst - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2004
Uru: Ages Beyond Myst jest kolejną (de facto czwartą) częścią bestsellerowej serii komputerowych przygodówek, zainaugurowanej w 1994 roku i wyróżniającej się mistrzowskim skonstruowaniem wirtualnego uniwersum.
Uru: Ages Beyond Myst - recenzja gryHomeworld 2 - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2004
Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...
Homeworld 2 - recenzja grySoldner: Secret Wars - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2004
Wśród gier FPP znajdują się pozycje rewolucyjne, zwyczajne oraz kiepskie. Ostatnie miesiące to czas, w którym ukazało się wiele dobrych tytułów. Soldner jednak wybija się z tego tłumu, oferując średnią grywalność oraz kiepską jakość samego programu.
Soldner: Secret Wars - recenzja gryMario Golf: Advance Tour - recenzja gry
recenzja gry4 listopada 2004
Mario w naszych oczach powoli wyrasta na rasowego sportowca!
Mario Golf: Advance Tour - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry na PC
recenzja gry15 listopada 2004
FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.
Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PCVampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry
recenzja gry3 grudnia 2004
Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gryPrince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry
recenzja gry9 grudnia 2004
Książę Persji spoważniał, zmężniał, stał się wulgarny, agresywny i... mroczny. Także mroczne stało się wszystko, co go otacza – świat, wrogowie i ludzie.
Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gryMedal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2004
“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gryCall of Duty: United Offensive - recenzja gry
recenzja gry17 grudnia 2004
Dodatek do doskonałego FPS-a „Call of Duty” to przede wszystkim rozbudowana rozgrywka wieloosobowa, pojazdy i nowe rodzaje broni. Ale to również trzymająca w napięciu, zrealizowana z filmowym rozmachem kampania dla jednego gracza.
Call of Duty: United Offensive - recenzja gry