2006Najciekawsze recenzje gier
Recenzje gier opublikowane w 2006 roku.
FlatOut 2 - recenzja gry
recenzja gry17 sierpnia 2006
FlatOut 2 jest jeszcze lepszy od swojego poprzednika. Gra wprowadza wiele interesujących zmian, ze szczególnym uwzględnieniem poprawionego modelu jazdy, który zachęca do wyjątkowo agresywnej i przy tym w pełni kontrolowanej jazdy.
FlatOut 2 - recenzja gryHeroes of Might & Magic V - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2006
Ładna to gra. Mało kto patrzy już dziś na człon „Might & Magic” przez pryzmat inicjalnie związanej z nim serii cRPG. Liczą się już tylko Heroesi, i to nie bez powodu.
Heroes of Might & Magic V - recenzja gryMedieval II: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2006
Medevial II to kolejna z serii gier strategicznych Total War. Formalnie jest to też remake pierwszej gry z tej serii, którą wydano cztery lata temu. Akcję gry osadzono w latach 1080 – 1530. Celem gracza jest podbicie ówczesnego świata.
Medieval II: Total War - recenzja gryCall of Duty 3 - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2006
Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.
Call of Duty 3 - recenzja gryFrater - recenzja gry
recenzja gry12 września 2006
O tym, czy bracia zakonni wiedli życie pełne uciech, czy tragicznie nudne - zdania są sprzeczne. A jakie życie oferuje Frater?
Frater - recenzja gryOjciec chrzestny - recenzja gry na PC
recenzja gry24 marca 2006
Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PCTomb Raider: Legenda - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2006
Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.
Tomb Raider: Legenda - recenzja gryWarPath - recenzja gry
recenzja gry18 sierpnia 2006
WarPath absolutnie niczym nie był w stanie mnie zachwycić ani zaskoczyć. Tak na dobrą sprawę jedyną prawdziwą innowacją jest system upgrade’owania broni przed każdym pojedynkiem.
WarPath - recenzja gryGothic 3 - recenzja gry
recenzja gry13 listopada 2006
Gothic 3 jest jak rajski ogród. Wieść niesie, że jest przepiękny, screenshoty powalają na kolana, ale większość ludzi długo jeszcze go ma własne oczy nie zobaczy.
Gothic 3 - recenzja gryThe Mark - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2006
Autorzy The Mark wyraźnie postawili na jedną kartę, wkładając cały swój wysiłek w efektowną grafikę. Nie można go jednak postawić na równi z najpopularniejszymi strzelankami ostatnich miesięcy.
The Mark - recenzja gryNeed for Speed Carbon - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Po buńczucznych zapowiedziach twórców mogliśmy się spodziewać zupełnie nowej jakości w dziedzinie wyścigów arcade. Kiedy jednak doszło do premiery, okazało się, że nie do końca tak jest.
Need for Speed Carbon - recenzja gryOjciec chrzestny - recenzja gry
recenzja gry28 listopada 2006
Przeniesienie akcji kultowego filmu Francisa Forda Coppoli na małe ekraniki PSP stało się faktem. Możliwość pracy dla rodziny Corleone to prawdziwy zaszczyt, ale czy to wystarczy, by sięgnąć po Ojca Chrzestnego?
Ojciec chrzestny - recenzja gryNeverwinter Nights 2 - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2006
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Neverwinter Nights 2 - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry
recenzja gry16 listopada 2006
Miłośnicy skradanek powinni się dobrze bawić, aczkolwiek muszą pogodzić się z uproszczeniami interfejsu, powtarzającymi poziomami, czy szwankującą sztuczną inteligencją przeciwników.
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gryTitan Quest - recenzja gry
recenzja gry3 sierpnia 2006
Titan Quest jest grą szalenie podobną do Diablo, opiera się na tych samych filarach i powiela pewne schematy, jednak jest w nim coś, czego nie można było zaznać wcześniej...
Titan Quest - recenzja gryTrue Crime: New York City - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2006
W True Crime: New York City wcielamy się w czarnoskórego glinę Marcusa Reeda. Jego przeszłość jest równie ciemnawa jak odcień skóry...
True Crime: New York City - recenzja gryFable: Zapomniane Opowieści - PL
recenzja gry5 maja 2006
Po licznych perypetiach, Fable w końcu zostaje oficjalnie wydana w naszym kraju. Czy jest na tyle dobra, byśmy przymknęli oko na ponad pół roku opóźnienia?
Fable: Zapomniane Opowieści - PLKurczak Mały - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2006
Najnowsza produkcja Walta Disney’a opowiada o perypetiach kurczaczka. Zamieszkiwana przez niego kraina znajdzie się na celowniku agresywnej rasy Obcych, swoją drogą w dość wyraźny sposób przypominającej kreatury z Wojny Światów.
Kurczak Mały - recenzja gryNeuro Hunter - recenzja gry
recenzja gry23 maja 2006
Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?
Neuro Hunter - recenzja gryCivCity: Rome - recenzja gry
recenzja gry19 października 2006
Gdybym dziś miał moc cezara, a w CivCity tak do mnie mówili, rzuciłbym kod tej gry lwom na pożarcie, albo w przypływie litości od razu wydałbym ją w taniej, gazetowej serii.
CivCity: Rome - recenzja gryTest Drive Unlimited - recenzja gry
recenzja gry6 listopada 2006
Kolejka po bilety przy kasach na lotnisku. Przełączasz się pomiędzy kolejnymi oczekującymi, w ten sposób wybierając swojego bohatera. Są wyluzowani faceci, jak i seksowne panienki. Zatwierdziłeś?
Test Drive Unlimited - recenzja gryDark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gryGears of War - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2006
Jeśli ktoś grał w Resident Evil 4 lub Kill Switch, natychmiast poczuje się jak w domu. Cliff Bleszinski, jeden z głównych twórców Gears of War, otwarcie przyznał, że inspiracją do stworzenia nowej gry była właśnie czwarta część japońskiej sagi.
Gears of War - recenzja gryJoint Task Force - recenzja gry
recenzja gry5 października 2006
Czas spędzony przy grze mija nie wiadomo kiedy i jest to zasługa interesujących misji oraz ciekawego systemu rozgrywania walk.
Joint Task Force - recenzja gryGangs of London - recenzja gry
recenzja gry26 września 2006
Próba przeniesienia klimatu Getaway z PS2 na handheldowy ekranik PSP wygląda raczej średnio. Główny, fabularny tryb gry kuleje, na szczęście jest kilka rzeczy, którymi Gangi Londynu mogą się pochwalić.
Gangs of London - recenzja gryGrand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry
recenzja gry27 grudnia 2006
Kolejna odsłona najpopularniejszego gangsterskiego cyklu po raz drugi gości na ekranikach PSP. Tradycyjnie czeka graczy mnóstwo strzelania, jeżdżenia, odkrywania bonusów i kompletowania „zbierajek” itd. Oryginalności niewiele, zabawy – co niemiara.
Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja grySezon na Misia - recenzja gry
recenzja gry23 listopada 2006
Sezon na misia to przyjemna (jeżeli przyzwyczaimy się do sterowania, a to da się przeżyć) i relaksująca zabawa, która większości młodszych graczy powinna przypaść do gustu.
Sezon na Misia - recenzja gryTerrorist Takedown: Wojna w Kolumbii - recenzja gry
recenzja gry24 maja 2006
Bohaterem historii jest Jeff – członek sił specjalnych Stanów Zjednoczonych. Jeff niczym Chuck Norris zostaje zrzucony w głąb kolumbijskiej dżungli. Jego zadaniem jest walka z lokalnym kartelem narkotykowym Benedictions.
Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii - recenzja gryBattlefield 2: Modern Combat - recenzja gry
recenzja gry25 maja 2006
Pierwszy Battlefield 1942 sprzed czterech lat, wśród posiadaczy PeCetów zyskał status gry niemal kultowej, a druga część także cieszyła się nie mniejszym powodzeniem. Czy konwersja w świat konsol przebiegła na tyle bezboleśnie, by powtórzyć ten sukces?
Battlefield 2: Modern Combat - recenzja gryHalf-Life 2: Episode One - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2006
Akcja epizodu pierwszego rozpoczyna się tuż po pamiętnych wydarzeniach w Cytadeli, jakie miały miejsce w końcowych scenach Half-Life’a 2. Gordon Freeman zostaje odnaleziony w rumowisku przez pieska, mechanicznego przyjaciela Alyx Vance.
Half-Life 2: Episode One - recenzja gry